Forum Index

Forum IndexFAQSearchRegisterLog in

:: PUB ASSASINS CREED 2 ( genesis ) ::

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.     Forum Index -> ARCHIVES
Previous topic :: Next topic  
Author Message
cool-cats
Porteur De Croix

Masculin

PostPosted: Sun 22 Nov - 21:37 (2009)    Post subject: PUB ASSASINS CREED 2 ( genesis ) Reply with quote

Bah voila l'autre jour , devant mon écran bien installé , BAM ! J'entend Genesis dans la Pub de Assasin's creed 2

Lachez vos impressions

PostPosted: Sun 22 Nov - 21:37 (2009)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
C_harlotte
Fantôme

Féminin

PostPosted: Sun 22 Nov - 21:41 (2009)    Post subject: PUB ASSASINS CREED 2 ( genesis ) Reply with quote

Ça cartonne ! mais il y avait des vidéos un peu mieux sur Youtube quand même !
C'est sur que avec Justice en fond de musique, ça donne une autre dimension à la pub.
MSN
Gin
Geek Of Nazareth

Masculin

PostPosted: Sun 29 Nov - 17:47 (2009)    Post subject: PUB ASSASINS CREED 2 ( genesis ) Reply with quote

Je trouve que la musique n'est pas trop en accord avec l'univers du jeu, et le jeu en lui même.
Porteur De Croix

Masculin

PostPosted: Mon 30 Nov - 20:43 (2009)    Post subject: PUB ASSASINS CREED 2 ( genesis ) Reply with quote

Moi perso je trouve que le tout est vraiment harmonieux
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.     Forum Index -> ARCHIVES All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Create my own forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation