Forum Index

Forum IndexFAQSearchRegisterLog in

:: Grammy Awards Announced, Daft Punk, Justice Winners! ::

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.     Forum Index -> ARCHIVES
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Roulietta26
Fantôme

Féminin

PostPosted: Mon 9 Feb - 12:17 (2009)    Post subject: Grammy Awards Announced, Daft Punk, Justice Winners! Reply with quote

Nouvelle toute fraiche puisque le 8 février 2009 (Us) Justice et Daft Punk ont remporté un prix !!!http://www.grammy.com/grammy_awards/51st_show/list.aspx#02

PostPosted: Mon 9 Feb - 12:17 (2009)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Skarm
Fantôme

Masculin

PostPosted: Sat 14 Feb - 17:17 (2009)    Post subject: Grammy Awards Announced, Daft Punk, Justice Winners! Reply with quote

Ca craint quand on compare le nombre de catégories dans la pop, le latin par rapport à la musique électronique en général
Meilleur chanson dance et meilleur album dance de l'année pour DP, et meilleur remix pour Justice, ça va étonné que ce soit pour le remix qu'ils ont gagné
LittlePoney
Fantôme

Masculin

PostPosted: Tue 17 Feb - 21:16 (2009)    Post subject: Grammy Awards Announced, Daft Punk, Justice Winners! Reply with quote

Daft Punk a eu deux Grammy's chuis trop content pour eux !
lenain55
Justicier Suprême

PostPosted: Sat 21 Feb - 11:27 (2009)    Post subject: Grammy Awards Announced, Daft Punk, Justice Winners! Reply with quote

Quoi qu'il en soit, Daft et Justice, avec ou sans Grammy's, ça restent quand même des putains d'artistes ! =)
Fantôme

Féminin

PostPosted: Sun 22 Feb - 14:24 (2009)    Post subject: Grammy Awards Announced, Daft Punk, Justice Winners! Reply with quote

complétement d'accord avec toi !!!
Justicier Suprême

PostPosted: Sun 22 Feb - 22:19 (2009)    Post subject: Grammy Awards Announced, Daft Punk, Justice Winners! Reply with quote

héhé =)
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.     Forum Index -> ARCHIVES All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Create my own forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation