Forum Index

Forum IndexFAQSearchRegisterLog in

:: Bonji bonjour de House ::

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.     Forum Index -> ARCHIVES
Previous topic :: Next topic  
Author Message
House

PostPosted: Mon 4 Apr - 17:19 (2011)    Post subject: Bonji bonjour de House Reply with quote

Bonjour tout le monde!

Je m'appele Axel je suis (je dirais pas fan car si je l'étais vraiment il y a longtemps que je vous aurez rejoint). Disons que j'adore ce qu'ils font !
Ma chanson préférée est Genesis rien que pour son intro juste magic ! J'aime bien aussi DVNO, D.A.N.C.E., The party avec Uffie que j'écoute à bloque aussi tout leur album "cross" enfin Planisphere part. 1 est vraimen top aussi...

Voila heureux de vous rejoindre en tout cas
Back to top
Publicité

PostPosted: Mon 4 Apr - 17:19 (2011)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
In Da Mixx*
Geek Of Nazareth

Masculin

PostPosted: Mon 4 Apr - 19:15 (2011)    Post subject: Bonji bonjour de House Reply with quote

Bienvenue!

PostPosted: Mon 4 Apr - 21:23 (2011)    Post subject: Bonji bonjour de House Reply with quote

Merci
Back to top
Super Nes
Justicier Léger

Masculin

PostPosted: Mon 4 Apr - 23:23 (2011)    Post subject: Bonji bonjour de House Reply with quote

Mieux vaut tard que jamais.
Bienvenue!
Back to top
Visit poster’s website
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.     Forum Index -> ARCHIVES All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Create my own forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation