Forum Index

Forum IndexFAQSearchRegisterLog in

:: Interview WorldJunkies ::

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.     Forum Index -> ARCHIVES
Previous topic :: Next topic  
Author Message
gonix
Fantôme

PostPosted: Mon 18 Apr - 20:43 (2011)    Post subject: Interview WorldJunkies Reply with quote

Voila je viens de voir sa sur youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=PgAWA_E66Rc
Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 10:20 (2020)    Post subject: Interview WorldJunkies

Back to top
R.I.P.
Geek Of Nazareth

PostPosted: Mon 18 Apr - 21:06 (2011)    Post subject: Interview WorldJunkies Reply with quote

Gaspard, ahah.

Pantin, j'ai visionné celle là au passage. => http://www.youtube.com/watch?v=GpgP7xI7i7Y&feature=related
Gros délires.
Back to top
Tommy-Boy
Justicier Léger

Masculin

PostPosted: Tue 19 Apr - 14:13 (2011)    Post subject: Interview WorldJunkies Reply with quote

"Brrra !"

Un autre interview c'est quasi le même mais celui là à un truc en plus : Xavier qui parle en espagnol ! "Holaa, es la Rooustissiaaaa"
Administrateur

Masculin

PostPosted: Tue 19 Apr - 18:42 (2011)    Post subject: Interview WorldJunkies Reply with quote

passsa, paaaasssa ibizaaa, culte cette interview lol.
Justicier Léger

Masculin

PostPosted: Tue 19 Apr - 18:52 (2011)    Post subject: Interview WorldJunkies Reply with quote

Hora wrote:
passsa, paaaasssa ibizaaa, culte cette interview lol.

En faite, j'ai oublié de mettre le lien vers la vidéo (du coup ma phrase n'avait aucun sens). C'est pas celui de Pacha TV mais un autre et là aussi il parle en espagnol au début. Son accent, c'est du délice à l'écoute.

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.     Forum Index -> ARCHIVES All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Create my own forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation